یزدفردا :به رياست معاون برنامه ريزي استانداركميسيون هماهنگي امور تعزيرات حكومتي استان برگزار شد؛.

بيست و چهارمين نشست كميسيون هماهنگي امور تعزيرات حكومتي استان به رياست معاون برنامه ريزي استاندار و با حضور اعضاي اين كميسيون درمحل سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 استانداري يزد برگزار شد.

" محمد رضا بابايي" روز چهارشنبه در اين نشست با اشاره به اهميت و ضرورت كنترل قيمت كالا و مواد غذايي در بازار خاطرنشان ساخت: با توجه به نزديك شدن ايام ماه مبارك رمضان، ماموران و بازرسان مربوطه بايد با جديت كامل به كار خود ادامه داده و برخورد جامع و بجا با متخلفين را در دستور كار خود قرار دهند.

وي در ادامه بر طرح، بررسي، برنامه ريزي و هماهنگي هاي لازم به منظور اجراي طرح هاي مشترك  نظارتي دستگاه هاي عضو كميسيون هماهنگي امور تعزيرات حكومتي استان تاكيد كرد.

معاون برنامه ريزي استاندار ، بررسي و اقدام لازم در خصوص شناسنامه دار كردن انواع گوشت هاي قرمز آماده عرضه در بازار را به منظور حمايت از حقوق مصرف كنندگان و جلوگيري از سوء استفاده هاي احتمالي عرضه كنندگان گوشت خواستار شد.

در اين نشست ضمن ارائه گزارش عملكرد انجمن حمايت از حقوق مصرف كنندگان استان ، پيرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفته و تمصميات لازم اتخاذ شد.. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا